איך הכנסנו חברת פיננסים למגרש של הגדולים
חברת פיננסים בינלאומית עם סניף ישראלי, רצתה להתחרות עם ענקיות הפנסיה. אבל איך עושים את זה כששם המותג שלך כמעט לא מוכר?
רוצים לדעת עוד על איך אסטרטגיית שיווק נכונה יכולה לעזור לעסק שלכם? אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם ולפנות אלינו עוד היום
חברת פיננסים בינלאומית עם סניף ישראלי, רצתה להתחרות עם ענקיות הפנסיה. אבל איך עושים את זה כששם המותג שלך כמעט לא מוכר?
רוצים לדעת עוד על איך אסטרטגיית שיווק נכונה יכולה לעזור לעסק שלכם? אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם ולפנות אלינו עוד היום
רקע
על הלקוח –
פינברט ישראל – חברת פיננסים הפועלת בישראל משנת 2015 כחלק מחברה עולמית.
החברה מתמחה בשירותים פיננסים בתחום ההשקעות האלטרנטיביות קופות גמל וקרנות השתלמות IRA
המשימה שלנו – לשחק במגרש של הגדולים בתחום הפנסיוני
מדובר בחברה בינלאומית עם סניף ישראלי שרוצה לשחק במגרש של הגדולים ולהתמודד ראש בראש עם חברות הענק המבוססות בישראל כמו מגדל, הראל, מיטב וכדומה.
הם מגיעים אלינו אחרי שנה של פרסום כשעדיין השם פינברט כמעט לא מוכר
והמטרה שלהם להתברג בשוק המוצרים הפנסיוניים בישראל נראית כמטרה רחוקה שקשה להשיג.
האסטרטגיה שלנו
שנייה לפני שמתחילים – קיבלנו חשבון קיים בצרות צרורות
קיבלנו לידינו חשבון גוגל אדס שלא סיפק את הסחורה עבור החברה.
בחשבון פעלו קמפיינים שונים כשהבעיה העיקרית אותה נתבקשנו לפתור היא עלות גבוהה מאוד לליד וכמעט 0 פניות רלוונטיות.
יישור קו וסקירה מלאה של החשבון
קודם כל כחלק מהשירות שאנו מספקים ללקוחות שלנו ביצענו Audit מקיף שכולל שליפה של דוח סקירה מפורט עם כל הבעיות בחשבון בליווי פעולות מדויקות מתוכננות לביצוע כולל לו"ז צפוף לתיקון כל הליקויים ובנייה מחודשת של חשבון הפרסום בגוגל אדס.
לאחר סקירה מקיפה של חשבון המודעות זיהינו כמה בעיות עיקריות:
- בעיות קריטיות במבנה הקמפיינים וקבוצות המודעות
- אחוזי חשיפה נמוכים
- אחוזי הקלקה נמוכים
- ציוני איכות נמוכים ברמת מילות המפתח
- התמקדות במילות מפתח בשלבים הגבוהים וכוונת רכישה נמוכה
- דפי נחיתה שאינם תואמים למודעות
- דפי נחיתה שאינם משרים תחושת בטחון ואינם מניעים לפעולה
- מודעות שלא מותאמות לקהל היעד ולא מעבירות את המסר
- טירגוט קהלים לא נכון
- חוסר התאמה והבנה של קהל היעד
- התמקדות בקהלים שאינם תואמים את המצב הדמוגרפי והסוציואקונומי
- עלויות המרה גבוהות מהיעד המוגדר
- בזבוז תקציבי של עשרות אלפי שקלים בעקבות מבנה לא תקין
נכנסנו ל-ZEN והתחלנו לבנות משפך
למדנו כל מה שאפשר בנושא פנסיה וביטוחים
הבנו שמדובר "במשרת אמון" זה לא מוצר איקומרסי טיפוסי, הלקוח חייב להאמין בך ולתת בך ביטחון מלא. מדובר בהשקעת סכום כספי משמעותי, הלקוח אמור להפקיד את העתיד הכלכלי שלו בידיים של גוף שהוא חייב להכיר ולסמוך עליו. כמובן שזהו מוצר שמשלב גם הרבה מאוד רגש הלקוח משקיע סכומי כסף גדולים מאוד, לא מקבל דבר בתמורה, מלבד ההבטחה שדואגים לו.
המפתח הוא יצירת אמון.
איך מייצרים את האמון הזה?
יצרנו משפך שיווקי המשלב פלטפורמות שונות ונקודות מפגש רבות עם הלקוח עד שהוא יוכל להרגיש שהוא סומך עלינו ומוכן לדבר.
נתנו לקהל היעד לפגוש אותנו בכל המקומות בהם הוא נמצא כמו אתרי חדשות, יוטיוב, פייסבוק, גוגל.
הבנו שמדובר במוצר וחברה שאינם מוכרים ועלינו להגדיל את החשיפה וההיכרות עם המותג בעזרת קמפיינים רחבים במטרה להגיע לקהל רחב ורלוונטי ולהזין את הקמפיינים בגוגל אדס ובפייסבוק.
יצרנו מערך שהשתלב בסנגרייה מושלמת:
- המלצות תוכן באמצעות אאוטבריין וטאבולה של כתבות איכותיות באתרי חדשות בהם קהל היעד הפוטנציאלי שלנו נמצא (גברים ונשים בגיל 55+) הענקנו להם כתבות ערך איכותיות עם מאמרים מכוונים לדפי נחיתה ייעודיים.
- קמפיינים ביוטיוב הכוללים סרטונים ייעודיים עם היועצים הפנסיוניים של פינברט כך נתנו לקהל ערך ותחושת ביטחון שהוא מכיר אותנו.
בנוסף הפקנו סרטוני ממליצים של לקוחות החברה לבנייה וביסוס של האמון. - לאחר שהכנסנו את הגולשים למשפך השיווקי שלנו בעזרת הקמפיינים הרחבים חזרנו לפגוש אותם בקמפיינים מותאמים מסוג רימרקטינג.
- יצרנו סרטוני ערך עם היועץ המוכר ד"ר אלכס קומן על מנת לתת ללקוחות ערך נוסף ותחושת בטחון מיועץ פיננסי שהם מכירים וסומכים עליו.
- קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה עם הצעה לבדיקת תיק פנסיוני חינם.
מצאנו הזדמנות לפנות לקהל היעד בנקודות הכאב. רבים אינם מבינים או יודעים מה הרכב התיק הפנסיוני שלהם ועם השירות היעוץ החינמי הצלחנו לייצר עניין רב בקרב הקהל ולהגדיל את הלידים לחברה - בניית קמפיינים זנב ארוך לרשת החיפוש עבור מונחי חיפוש רלוונטיים בתחום בדיקת תיק פנסיוני וחיפוש סוכני ביטוח.
תוצאות תכל'ס
הצלחנו להגדיל בצורה משמעותית את ההתעניינות במוצר ובמותג בעשרות אחוזים בכל הערוצים.
הצלחנו להביא לאחר חודש בלבד לסגירה של עסקאות בסכומים גדולים.
שיפרנו בצורה משמעותית את המספר ההמרות בחשבון שהמשיך לעלות באופן עקבי והוזלנו בצורה חדה את העלויות לליד.
המטרה שלנו תמיד להוסיף ולהשתפר
אז לא עצרנו בזה. המשכנו לדייק את הקמפיינים בפעולות אופטימיזציה שוטפת
כך שניתוח הנתונים המתמיד הוביל אותנו ליצירת דיוק נוסף.
הגענו למסקנה שהלידים הרלוונטים ביותר הם ליד שמשאיר פרטים בדף הנחיתה
לאחר שהצלחנו לייצב את החשבון ולהביא לתפקוד מצוין
עשינו את הבלתי יאומן ושינינו את היעדים בכל הקמפיינים להמרה של דף נחיתה בלבד.
והתוצאות היו מפתיעות:
הגדלנו את מספר טופסי הלידים בעשרות אחוזים והצלחנו להוריד את העלות להמרה אפילו מתחת לרף שנקבע.
אנו שמחים להמליץ בחום על שירותי הפרסום של ליאב אזרן. שיתוף הפעולה שלנו איתו תרם רבות להצלחת קמפיין הפרסום שלנו בתחום הפיננסים. חברת פינברט פועלת בתחום ההשקעות האלטרנטיביות, קופות גמל וקרנות השתלמות IRA בישראל משנת 2015.
בתחילת הפעילות המשותפת, לאחר חוסר שביעות רצוננו מחברת פרסום, גייסנו את ליאב למשימה המורכבת מתוך ידיעה שהנסיון והמקצועיות ישנו את התמונה.
בשלב הראשון ליאב ביצע מחקר מילות מפתח נרחב שלווה בניתוח מעמיק של חשבון הפרסום שלנו, שם הוא זיהה מספר לא מבוטל של נקודות לשיפור. היה ברור שחשבון הפרסום זקוק לשינוי משמעותי כדי להשיג את התוצאות הרצויות.
בשלב השני גיבשנו ביחד עם ליאב אסטרטגיית פרסום הכוללת משפכי שיווק, פעילות רימרקטינג וסנכרון בין ערוצי הפרסום השונים:
- גוגל - טאבולה - אאוטבריין - פייסבוק - אינסטגרם
בשלב הבא ליאב גיבש את הטקטיקה למימוש האסטרטגייה כאשר סייע בחידוד המסרים והקופירייטינג, המליץ על מבנה נכון של דף הנחיתה , ויצר תכנית מדידה מסודרת של יעדי הפרסום. לאחר שלבי ההכנה שארכו כחודשיים השקנו את הקמפיינים ואכן התוצאות לא אחרו לבוא. עשרות אחוזים יותר משתמשים התעניינו במוצר ובמותג בכל הערוצים, אחוזי ההמרה עלו, המחירים ללידים ירדו כבר לאחר כחודש- חודשיים נסגרו עסקאות בסכומים משמעותיים. ( מעל מיליון ש"ח) וכתוצאה מנתונים אלה נתוני ה ROI השתפרו.
כמובן שתוך כדי הפעילות ליאב הקפיד על ניטור הביצועים וביצוע אופטימיזציה לשיפור ביצועים תוך מתן דיווחים שוטפים ודוחו"ת מסודרים.
לסיכום: אנו ממליצים בחום על שירותי הפרסום של ליאב אזרן, לכל חברה שמחפשת לעשות שינוי ולהצליח בקמפיין הפרסום הדיגיטלי שלה. הצוות שלהם מקצועי, מיומן ובעל ידע נרחב בתחום הפרסום הדיגיטלי. הם עבדו איתנו בצורה הדוקה, שיתפו אותנו בכל צעד ושלב בתהליך והיו זמינים תמיד לענות לכל שאלה ובקשה. אנו בטוחים שגם אתם תמצאו אותם שותפים מצוינים להצלחה.
מוכנים לשחק במגרש של הגדולים?
להזמנת קוקטייל פרסום
נותר לזרוק לכוס 3 קוביות, למזוג את כל המרכיבים, לשקשק, לקשט ולהגיש.
אהבת = שיתפת
הצטרפת כבר לקהילה שלנו בפייסבוק?
ב-2017 הקמתי את הקהילה PPC EXPERTS
בעקבות רצון אישי שלי להקים את הקבוצה הראשונה בישראל העוסקת בלבד בעולמות ה-PPC ושנותנת מענה ותמיכה מלאה לכל חברי הקהילה.
הקבוצה עוסקת באופן ממוקד בכל מה שקשור לפרסום ממומן – חידושים, שינויים, אופטימיזציות מתקדמות, דאטה אנלסיס, כלים לפרסום, הצעות עבודה איכותיות, טיפים למחפשי עבודה בתחום ועוד מגוון נושאים אחרים תוך שמירה על איכות הפוסטים המתפרסמים בקבוצה והצעות העבודה אשר מתפרסמות מעת לעת.
אם לא הצטרפת עדיין לקבוצה המובילה בישראל לניהול קמפיינים ו-PPC אז הגיע הזמן(:
כפתור הצטרפות לקבוצת בת של PPC EXPERTS עם כל ההצעות עבודה בתחום: