fbpx

איך הפכנו חברה משפחתית קטנה ומקומית למוצרי קוסמטיקה 100% טבעיים למותג איקומרס חזק ובעל השפעה בתחומו?

חברת קוסמטיקה טבעית מקומית עם קהל לקוחות נאמן מבקשת להרחיב את הפעילות מהשוק המקומי לשוק הארצי. אז איך הופכים חברה משפחתית קטנה ומקומית למותג קוסמטיקה טבעית חזק ובעל השפעה בתחומו, שיכבוש את השוק הארצי?

רוצים לדעת עוד על איך אסטרטגיית שיווק נכונה יכולה לעזור לעסק שלכם? אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם ולפנות אלינו עוד היום

חברת קוסמטיקה טבעית מקומית עם קהל לקוחות נאמן מבקשת להרחיב את הפעילות מהשוק המקומי לשוק הארצי. אז איך הופכים חברה משפחתית קטנה ומקומית למותג קוסמטיקה טבעית חזק ובעל השפעה בתחומו, שיכבוש את השוק הארצי?

רוצים לדעת עוד על איך אסטרטגיית שיווק נכונה יכולה לעזור לעסק שלכם? אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם ולפנות אלינו עוד היום

רקע

על הלקוח –

"לבנדר קוסמטיקה טבעית" היא חברה ישראלית המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה טבעיים ובריאים. החברה נוסדה בשנת 2007 על ידי טלי מצליח ועידו משעל, לאחר שהחליטו ליצור אלטרנטיבה טבעית ובריאה למוצרי הקוסמטיקה הקונבנציונליים. השניים החלו לייצר מוצרים לעצמם ולחבריהם, וכשראו את ההשפעה החיובית של המוצרים על בריאות העור, החליטו להקים את לבנדר. מה שהחל כייצור אישי ומקומי הפך לחברה משגשגת, המציעה מגוון רחב של מוצרים לכל המשפחה. החברה מייצרת מוצרי קוסמטיקה 100% טבעיים, ללא כימיקלים ומחויבת לאיכות, לבריאות ולשמירה על הסביבה.

המשימה שלנו – להפוך מותג בוטיק מקומי לאימפריית קוסמטיקה טבעית ארצית

אנחנו מתחילים לעבוד עם חברת לבנדר כשכבר החלה לצבור קהל לקוחות נאמן בעיקר בחנות הפיזית. הפרסום שלהם התבסס בעיקר על מפה לאוזן בקרב קהל הלקוחות והקהילה הקרובה.
המטרה היא להרחיב את הפעילות מהשוק המקומי לשוק הארצי.
האתגר שעמד בפנינו היה מורכב מצד אחד תחום הקוסמטיקה הטבעית בישראל והמודעות הסביבתית היו עדיין בחיתוליהם. מצד שני תחום הקוסמטיקה תחרותי מאוד, נשלט על ידי מותגים גדולים ובינלאומיים וקהל נאמן למותגים המוכרים.
למרות זאת, זיהינו את הפוטנציאל האדיר שקיים בתחום הקוסמטיקה הטבעית ואת מגמת ההתרחבות של נתח השוק. הערכנו שמעבר של לבנדר גם אל השוק המקוון יכול להוות מנוף להצלחה משמעותית למותג.
אז איך הופכים חברה משפחתית קטנה ומקומית למותג קוסמטיקה טבעית חזק ובעל השפעה בתחומו, שיכבוש את השוק הארצי?

האסטרטגיה שלנו

לפני הכל – התחברנו לאנשים

התחברנו ללבנדר ולא רק למוצרים. מצאנו את זוג היזמים מכרכור כמקצועיים ובעלי חזון ומטרה ערכית. הערכנו את היכולת שלהם לפרוץ לתוך תחום תחרותי עם מוצרים חדשניים ובריאים מתוך אמונה שהם עושים משהו טוב. אהבנו את המותג ואת המוצרים והאמנו בערכים שהוא מייצג.
כשסוכנות הפרסום והעסק מתחברים בכל הרמות הדרך סלולה להצלחה.

 

מתיחת פנים (טבעית כמובן) לאתר

כחלק מהשירות שאנו מענקים ללקוחותינו אנחנו דואגים לבצע סקירה מקיפה על כלל הנכסים הדיגיטליים, כולל המלצות לשיפור וביצוע.
במסגרת זו הוכנסו באתר החנות הדיגיטלית שיפורים ושינויים במטרה לשפר את החווית הרכישה באתר, את הנראות של האתר ולהתאים את כל הנכסים לשפה המיתוגית של לבנדר.

זה לא רק מייק-אפ

בנינו אסטרטגיה שיווקית רב-ערוצית, המותאמת למותג לבנדר ולמטרותיו, תוך התמקדות בבניית מותג חזק, הגדלת החשיפה והנעה למכירות גם באתר אונליין וגם בחנות הפיזית.

  1. בניית קמפיינים חזקים בגוגל 
  • שיפור הפרסום הקלאסי – בנינו קמפיינים חדשים בחשבון המודעות תוך התמקדות בשיפור הקמפיינים הקיימים וחיזוק מודעות השופינג לצד חיזוק המותג.
  • אימוץ טכנולוגיות וניצול הזדמנויות פרסומיות חדשות – ביצענו ניסויים מבוקרים ובחנו בשלבים מוקדמים את המעבר לקמפיינים מסוג פרפורמנס מקס. יצרנו קמפיינים שונים ומיקדנו קהלים כך שהצלחנו להגיע לחשיפה מרבית של המותג לקהלי יעד רלוונטיים. ולהשיג את המטרה של עלייה במכירות תוך הורדת העליות.
  1. העלאת מודעות למותג ברשתות חברתיות פייסבוק ואינסטגרם:
  • ניסויים בקריאייטיב – ביצענו אינספור ניסויים בפייסבוק ואינסטגרם כדי לזהות את סוגי הקריאייטיב והמסרים היעילים ביותר, החל מיצירת ערך ועד להנעה לפעולה.
  • התמקדות בסרטוני וידאו –  גילינו שסרטוני וידאו קצרים ואותנטיים, המציגים את המוצרים בפעולה ואת סיפור המותג, הניבו את התוצאות הטובות ביותר והובילו לעלייה משמעותית במכירות.
  • פילוח קהלים – ביצענו פילוח מדויק של קהלי היעד בפייסבוק ואינסטגרם על סמך עשרות פרמטרים, כולל דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגות באתר, כדי להבטיח שהמסרים שלנו יגיעו לאנשים הנכונים בזמן הנכון.
  1. שיפור אחוזי ההמרה באתר ובדפי המוצר:
  • הטמעת מערכות מתקדמות – הטמענו מערכות מרקטינג אוטומיישן מתקדמות שסייעו לנו לייעל את תהליכי השיווק, לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את אחוזי ההמרה באתר.
  • מסעות לקוח מותאמים אישית –  יצרנו מסעות לקוח מותאמים אישית, המלווים את הלקוחות בכל שלבי הקנייה, משלב הגילוי ועד לשלב הרכישה החוזרת, באמצעות דיוור אלקטרוני ממוקד, הצעות מותאמות אישית ותוכן רלוונטי.
  1. לא הפקרנו את חנות הדגל בפרדס-חנה כרכור:

במקביל לפעילות המקוונת, השקענו משאבים גם בחיזוק החנות הפיזית בפרדס חנה-כרכור, באמצעות קמפיינים אזוריים בגוגל ובפייסבוק שהניעו תנועה לחנות והביאו כמות גדולה של לקוחות חדשים ששטפו את החנות מידי יום וביצעו רכישות פיזיות.

תוצאות קייס סטאדי חברת קוסמטיקה


תוצאות תכל'ס

האסטרטגיה המשולבת שלנו, שכללה פעילות במגוון ערוצים ושילוב של טקטיקות שיווק מתקדמות, הובילה להצלחה חסרת תקדים של לבנדר, הן בהגדלת המכירות המקוונות והן בהגדלת מספר המבקרים והרוכשים בחנות הפיזית. הבאנו לעלייה של עשרות החוזים בהחזרי ההשקעה וברווחים. לאחר תקופה משמעותית של פעילות שיווקית מסודרת הבאנו לעלייה של 30% במכירות ו- 14% בהכנסות מרבעון לרבעון. המפעל המקומי והמעבדות גדלו במספר המוצרים והעובדים. מה שהחל ביצור של 15 מוצרים גדל בהתמדה וכיום מיוצרים בו מעל ל- 400 מוצרי קוסמטיקה טבעית, שעומדים בסטנדרטים המחמירים של המעבדות הטובות בעולם. הצלחנו לבנות מותג חזק וצומח, שכבש את ליבם של לקוחות חדשים בכל רחבי הארץ. העבודה היסודית והעקבית שלנו לאורך זמן הובילה לתוצאות פורצות דרך, שאפילו הפתיעו את מיכל ועידו, הבעלים של לבנדר.

 

 

לא מפסיקים לשאוף ולהתקדם

לאחר ההצלחה בישראל, התחלנו בבניית הנוכחות של לבנדר גם בשוק האמריקאי, תוך התמקדות ביצירת מודעות למותג ובניית אמון בקרב קהל חדש. אנחנו בטוחים שהאסטרטגיה המנצחת שלנו תמשיך להניב פירות גם מעבר לים.

רוצים להפוך לאימפריה בתחום שלכם?

להזמנת קוקטייל פרסום

נותר לזרוק לכוס 3 קוביות, למזוג את כל המרכיבים, לשקשק, לקשט ולהגיש.

אהבת = שיתפת

הצטרפת כבר לקהילה שלנו בפייסבוק?

ב-2017 הקמתי את הקהילה PPC EXPERTS
בעקבות רצון אישי שלי להקים את הקבוצה הראשונה בישראל העוסקת בלבד בעולמות ה-PPC  ושנותנת מענה ותמיכה מלאה לכל חברי הקהילה.

הקבוצה עוסקת באופן ממוקד בכל מה שקשור לפרסום ממומן – חידושים, שינויים, אופטימיזציות מתקדמות, דאטה אנלסיס, כלים לפרסום, הצעות עבודה איכותיות, טיפים למחפשי עבודה בתחום ועוד מגוון נושאים אחרים תוך שמירה על איכות הפוסטים המתפרסמים בקבוצה והצעות העבודה אשר מתפרסמות מעת לעת.

אם לא הצטרפת עדיין לקבוצה המובילה בישראל לניהול קמפיינים ו-PPC אז הגיע הזמן(:

כפתור הצטרפות לקבוצת בת של PPC EXPERTS עם כל ההצעות עבודה בתחום: