fbpx

איך יצרנו עומס פניות לחברת החזרי מס

חברת החזרי מס ביקשה להציף את הצוות בפניות.  אבל איך עושים זאת בלי לפגוע באיכות הלידים ותוך הוזלת העלויות?

רוצים לדעת עוד על איך אסטרטגיית שיווק נכונה יכולה לעזור לעסק שלכם? אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם ולפנות אלינו עוד היום

חברת החזרי מס, ביקשה להציף את הצוות בפניות.  אבל איך עושים זאת בלי לפגוע באיכות הלידים ותוך הוזלת העלויות?

רוצים לדעת עוד על איך אסטרטגיית שיווק נכונה יכולה לעזור לעסק שלכם? אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם ולפנות אלינו עוד היום

רקע

על הלקוח –

חברה מוכרת ומובילה בתחום החזרי מס. הפועלת בשיטת לא קיבלת לא שילמת.
מתמקדים בעיקר במתן החזרי מס לשכירים.

המשימה שלנו – שהטלפון לא יפסיק לצלצל

החברה נמצאת בשלבי צמיחה וייעול. החברה בנתה מחדש והגדילה את מערך שירות הלקוחות שלה. הם מגיעים אלינו במטרה ברורה להציף את הצוות בעבודה. הם מבקשים שהטלפון לא יפסיק לצלצל ושמהערכת תהיה עמוסה בטפסים.
המטרה שלנו היא להביא כמות גדולה של לידים רלוונטיים של שכירים המבקשים לממש את זכאותם להחזרי מס.

 

האסטרטגיה שלנו

 

לא מתחילים לפני מחקר מילים

קיבלנו לידינו חשבון גוגל אדס במצב התחלתי ביותר שלא מתקרב לפוטנציאל הטמון בתחום. לכן כחלק מהשירות שאנו מספקים ללקוחות שלנו בצענו מחקר מילים מקיף (הדבר הראשון שאנחנו תמיד עושים בקמפיין חדש) מחקר שוק ומחקר מתחרים. את השירות הזה אנחנו עושים כדי לברר את הפוטנציאל של התחום בנקודת הזמן הנוכחית.
המחקר הבהיר לנו את היקף החיפושים וההזדמנויות שאנחנו יכולים לנצל.


עשינו חושבים

זהינו שיש עשרות אלפי חיפושים בתחום החזרי המס בנוסף לחיפושים מדויקים של החזרי מס לשכירים.

עשינו חושבים והבנו ששלב ראשון נמקד את תקציב הפרסום בקמפיין חיפוש מדויק כך נגיע ללקוחות פוטנציאלים שממש מחפשים החזרי מס.

במקביל גילינו שיש חיפושים רבים שהם לא מדויקים להחזרי מס אך בעלי פוטנציאל גבוה ומביאים הרבה לידים.

לכן החלטנו להשתמש גם באסטרטגיה של התאמות רחבות כך צברנו דאטה איכותי וצדנו את המונחים שעובדים עבורנו.

והתחלנו לדייק את הקמפיינים.
לכל אורך הדרך ביצענו דיוקים, שיפורים ובניית קמפיינים מדויקים תוך שמירה הדוקה על העלויות וניצול מיטבי של התקציב. אנחנו תמיד מתייחסים לכסף של הלקוח כאילו זה הכסף שלנו. ומנסים לתת ללקוח את הערך המקסימלי להשקעה תוך שמירה על האינטרסים שלו

תוצאות קייס סטאדי


תוצאות תכל'ס

התוצאות היו חד משמעיות הבאנו מאות לידים בעלויות זניחות.
הלקוח היה מוצף פניות עד כדי כך שבשלב מסויים הוא ביקש לעצור לרגע את הקמפיינים. הצלחנו להגדיל את מספר ההמרות והפניות הרלוונטיות תוך שיפור מתמיד במספר ההמרות והוזלה של העלויות להמרה.

ניהול קמפיינים PPC קייס סטאדי

רוצים שהטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל?

להזמנת קוקטייל פרסום

נותר לזרוק לכוס 3 קוביות, למזוג את כל המרכיבים, לשקשק, לקשט ולהגיש.

אהבת = שיתפת

הצטרפת כבר לקהילה שלנו בפייסבוק?

ב-2017 הקמתי את הקהילה PPC EXPERTS
בעקבות רצון אישי שלי להקים את הקבוצה הראשונה בישראל העוסקת בלבד בעולמות ה-PPC  ושנותנת מענה ותמיכה מלאה לכל חברי הקהילה.

הקבוצה עוסקת באופן ממוקד בכל מה שקשור לפרסום ממומן – חידושים, שינויים, אופטימיזציות מתקדמות, דאטה אנלסיס, כלים לפרסום, הצעות עבודה איכותיות, טיפים למחפשי עבודה בתחום ועוד מגוון נושאים אחרים תוך שמירה על איכות הפוסטים המתפרסמים בקבוצה והצעות העבודה אשר מתפרסמות מעת לעת.

אם לא הצטרפת עדיין לקבוצה המובילה בישראל לניהול קמפיינים ו-PPC אז הגיע הזמן(:

כפתור הצטרפות לקבוצת בת של PPC EXPERTS עם כל ההצעות עבודה בתחום: