משווקים ו-AI
ברית אמיתית או סתם כדור הרגעה?
Google Marketing Live 2025

liav azran - ליאב אזרן

 Google Marketing Live 2025 האירוע השנתי הגדול של גוגל כבר הפך מזמן למילה נרדפת ל- AI. גם השנה חשוב לגוגל להראות את היותה הכוח המוביל בתחום ה-AI עם רצף הכרזות ופיצ'רים. באירוע GML 2025 הפעם, במקום רק להציג כלים חדשים, גוגל הדגישה את שיתוף הפעולה בין מערכות AI למשווקים אנושיים. האירוע שיקף שינוי בגישה של גוגל – יותר הקשבה למפרסמים, יותר שקיפות בנתונים, ויותר שליטה במערכות האוטומטיות. מניתוח ההכרזות עולה תמונה ברורה: עתיד השיווק הדיגיטלי נמצא בשילוב נכון בין היכולות הטכנולוגיות של AI לבין התובנות והיצירתיות האנושית.

 Google Marketing Live 2025 האירוע השנתי הגדול של גוגל כבר הפך מזמן למילה נרדפת ל- AI. גם השנה חשוב לגוגל להראות את היותה הכוח המוביל בתחום ה-AI עם רצף הכרזות ופיצ'רים. באירוע GML 2025 הפעם, במקום רק להציג כלים חדשים, גוגל הדגישה את שיתוף הפעולה בין מערכות AI למשווקים אנושיים. האירוע שיקף שינוי בגישה של גוגל – יותר הקשבה למפרסמים, יותר שקיפות בנתונים, ויותר שליטה במערכות האוטומטיות. מניתוח ההכרזות עולה תמונה ברורה: עתיד השיווק הדיגיטלי נמצא בשילוב נכון בין היכולות הטכנולוגיות של AI לבין התובנות והיצירתיות האנושית.

לקחים מרכזיים מהאירוע

האירוע השנה התקיים בצל ביקורת ציבורית ומשפטית נגד גוגל, ואולי זו הסיבה שראינו גישה שונה: פחות הכרזות מהפכניות ויותר שיפורים שנובעים ממשוב של מפרסמים. המסר העיקרי היה שגוגל מקשיבה לצרכים שלנו – יותר שקיפות, יותר שליטה, ויותר נתונים.

מעבר להכרזות הספציפיות, גוגל הציגה תפיסה מעודכנת של מסע הלקוח המודרני. כפי שכולנו כבר מבינים, המשפך השיווקי המסורתי השתנה מקצה לקצה, וכיום לקוחות נעים באופן לא-ליניארי בין חיפוש, צפייה בתוכן, גלילה ברשתות חברתיות וקניות.

מה זה אומר עבורנו? השינוי הזה יוצר אתגר וגם הזדמנות. מצד אחד, קשה יותר לנבא איפה הלקוח יהיה בכל רגע נתון, ומצד שני נוצרות נקודות מגע חדשות שבהן אפשר להגיע אליו. החידושים של גוגל – כמו מודעות ב-AI Overviews  וSmart Bidding Exploration – נועדו לעזור לנו לנצל את ההזדמנויות החדשות האלה. במקום להמתין לכוונת רכישה ברורה, אנחנו יכולים להגיע ללקוחות כבר בשלב של סקרנות ומחקר ראשוני.



החידושים העיקריים והמשמעות שלהם עבורנו


מערכות AI אוטונומיות לניהול קמפיינים

גוגל הציגה דור חדש של מערכות AI שיכולות לא רק להציע המלצות, אלא גם לבצע פעולות בעצמן מה שמכונה Agentic AI מעבר לז'רגון השיווקי, מדובר בשלושה כלים עיקריים:

  • מומחה AI לגוגל אדס – מערכת שמציעה ומיישמת המלצות לקמפיינים, כולל יצירת קבוצות מודעות שלמות.
  • מומחה נתונים לאנליטיקס –  מערכת שמזהה מגמות ומאבחנת בעיות בזמן אמת.
  • Marketing Advisor – עוזר AI שמשתלב ישירות בדפדפן כרום ויכול לזהות ולתקן בעיות באתר, כמו תגים חסרים.


מה זה אומר עבורנו?
המשמעות היא שנוכל להקדיש פחות זמן לעבודה הטכנית (בדיקת תגים, הגדרות בסיסיות של קמפיינים) ויותר זמן לעבודה האסטרטגית והיצירתית. המערכות האלה בשלב זה לא מחליפות חשיבה אסטרטגית אנושית, אלא מטפלות במשימות שגוזלות זמן.

AI מומחה נתונים לאנליטיקס


שיפורים בקמפיין Performance Max והשקת AI Max לחיפוש


אם יש משהו שבאמת גוגל היא מספר אחת בו זה להמציא שמות מפוצצים למוצרים ולהחליף אותם ברגע.  גוגל עזבה את המונח "Power Pair" משנה שעברה ועברה ל-"Power Pack" – מערך שכולל שלושה פתרונות:

  • שיפורים לקמפיין פרפורמנס מקס –  סוף סוף מקבלים את השקיפות שדרשנו עם דוח מונחי חיפוש מלא ודיווחי ביצועים לפי ערוצים (Channel Performance Reporting)
    זה מאפשר לנו לראות בדיוק איך הקמפיין מתפקד בכל ערוץ חיפוש, תצוגה , YouTube וכו'
  •  – AI Max for Search מערכת חדשה שעוזרת לקמפיין חיפוש להתמודד עם שינויים בהתנהגות החיפוש (חיפוש קולי, שאלות ארוכות, חיפוש חזותי). המערכת לומדת מהתוכן שלנו ומתאימה את הקמפיין לסוגי חיפוש חדשים. AI MAX הוא אינו סוג קמפיין חדש אלא הגדרה נוספת בקמפיין החיפוש שפותחות את הקמפיין הקיים לחיפושים רחבים יותר באמצעות סיגנלים נוספים.
  • Demand Gen  – שילוב של קמפיין ה AI עם כלי לניהול קמפיינים חזותיים ב-  YouTube  ופלטפורמות נוספות.


עבורנו, זה אומר יותר אפשרויות להתאים את הקמפיינים לצרכים ספציפיים, יותר שקיפות בנתונים, ואפשרות טובה יותר לשפר את התוצאות בעולם החיפוש המשתנה מחיפוש מונחים לחיפוש שיחתי.

Channel Performance Reporting for Pmax

גישה חדשה להצעות מחיר –  Smart Bidding Exploration

גוגל הציגה את Smart Bidding Exploration כ"שדרוג הגדול ביותר למערכת הצעות המחיר בעשור האחרון". מעבר להגדרה, מדובר במערכת שעוזרת לנו להגיע ללקוחות פוטנציאליים בשלבים מוקדמים יותר של מסע הרכישה שלהם.

לדוגמה, אם בעבר הקמפיין שלנו היה מוגבל לחיפושים עם כוונת רכישה ברורה ("מחיר משכנתא"), כעת המערכת יכולה לזהות ולהגיע לחיפושים מוקדמים יותר ("איך לקנות בית ראשון").

אלו חדשות טובות למפרסמים שרוצים להרחיב את הגעתם לקהלים חדשים, במיוחד בשווקים תחרותיים.

מודעות בחוויות החיפוש המבוססות AI

אחת השאלות הגדולות של השנה האחרונה הייתה איך מודעות ישתלבו בחוויות החיפוש המבוססות AI כמו AI Overviews ו- AI Mode גוגל הציגה את התשובה:

  • מודעות ב– AI Overviews – המודעות מוצגות בתוך חוויית AI Overviews בדסקטופ ומובייל, כשהן מסומנות בבירור כ"ממומן".
  • מודעות ב– AI Mode – גוגל מתחילה לשלב מודעות בחוויית AI Mode החדשה.

המשמעות עבורנו היא שקמפיינים קיימים יכולים להופיע גם בחוויות החיפוש החדשות, ללא צורך בהגדרות מיוחדות. זו הזדמנות להגיע ללקוחות בשלבים מוקדמים יותר של תהליך הרכישה.
כל הפרטים על AI Overviews ו AI Mode  במדריך הזה

AI Overviews Ads

כלים מתקדמים ליצירת תוכן מבוסס  AI

הצד היצירתי קיבל שדרוגים משמעותיים:

  •  Asset Studio– פלטפורמה חדשה ליצירת נכסי פרסום שמתוכננת לעלות ב-2025. היא מאפשרת העלאת תמונות מוצר והפיכתן לנכסים פרסומיים בקלות, כולל המרת תמונות לוידאו.
  • שיפורים במודלים Veo ו– Imagen – גוגל שיפרה את מודלי הבסיס ליצירת תמונות ווידאו.
  • שדרוג – Merchant Center הפלטפורמה הופכת למרכז תוכן מקיף עם יכולות ניהול וידאו וכלים ליצירת פרופיל מותג עשיר יותר.

עבורנו, הכלים האלה פותחים אפשרויות ליצור יותר תוכן איכותי בפחות זמן, מה שיכול לשפר את התוצאות של הקמפיינים תוך חיסכון במשאבים.

סקירה מלאה של כל ההכרזות בבלוג של גוגל


איך להתכונן לשינויים
?

בהתבסס על החידושים שראינו, הנה כמה המלצות מעשיות:

  1. למדו את הכלים החדשים ותכננו את ההטמעה שלהם התכוננו לשילוב של Marketing Advisor ושאר הכלים האוטונומיים בתהליכי העבודה שלכם.
  2. בדקו את דיווחי הביצועים החדשים ב Performance Max כעת כשיש יותר שקיפות, כדאי לבחון מחדש את הקמפיינים הקיימים ולזהות הזדמנויות לשיפור.
  3. שקלו לבדוק את AI Max for Search במיוחד אם אתם מתמודדים עם קמפיינים בתחומים תחרותיים או בשווקים מורכבים.
  4. הכינו תוכן מותאם לחוויות AI החדשות ודאו שהתוכן שלכם איכותי, מדויק ורלוונטי כדי להופיע בצורה טובה ב-AI Overviews ו-AI Mode.
  5. הכינו את האסטרטגיה שלכם ל YouTube היא עדיין הפלטפורמה המובילה לתוכן וידאו, וכעת עם כלים משופרים לקמפיינים, יש יותר הזדמנויות להגיע לקהלים חדשים.

בקיט למשווק הדיגטלי תוכלו לקבל תבניות עבודה וצ'ק ליסטים מפורטים להקמת כל סוג של קמפיין קידום ממומן בגוגל אדס

להרשמה לפריסליי במחיר משתלם ולפרטים נוספים 

לסיכום: AI במרכז הבמה – ואנחנו?


Google Marketing Live 2025  מסמן את נקודת האל-חזור בתעשייה שלנו. בשלב זה, גוגל מנסה לשדר מסר מרגיע למשווקים: יכולות ה- AI כאן כדי לעזור לנו להגשים את החלום של לעבוד קל יותר ומהר יותר. ולא לפטר אותנו. ההבטחה היא שנוכל להתמקד בעבודה האסטרטגית והיצירתית, ואילו המשימות השוטפות יתבצעו אוטומטית.

אבל האם זה באמת כך? רק העתיד יגיד אם ההבטחות האלה יתממשו או שהאוטומציה תחליף אותנו בסופו של דבר. מה שבטוח הוא שכבר עכשיו אנחנו רואים שינויים ברורים בתעשייה. המערך התומך בהפקה הופך לאוטומטי – מיצירת תמונות ווידאו ועד כתיבת טקסטים ועיצוב גרפי. זה מעמיד בסכנה עשרות מקצועות בתחום ההפקה, הוידאו והפרסום.

המסר שלנו הוא לא להיכנס לפאניקה, אלא להבין את השינוי ולהתמקד במה שאנחנו עושים הכי טוב – חשיבה אסטרטגית, הבנה עמוקה של הלקוחות, ויצירתיות אנושית. הטכנולוגיה יכולה לייצר תוכן ולהריץ קמפיינים, אבל היא עדיין לא יכולה להבין למה לקוח מתלבט, איך לגרום לו להרגיש שמישהו מבין אותו, או איך ליצור רגש אמיתי שמוביל לפעולה.

המשמעות המעשית היא שעלינו להעמיק את המומחיות שלנו בתחומים שדורשים חשיבה אנושית. להבין טוב יותר את הפסיכולוגיה של הלקוחות שלנו, לפתח יצירתיות מתוחכמת יותר, ולהשתמש בכלי ה-AI כמכפילי כוח ולא כתחליף לחשיבה.

התעשייה שלנו משתנה, אין בזה ספק. השאלה היא אם נדע להוביל את השינוי או לתת לו להוביל אותנו.

כסוכנות שיווק דיגיטלי המתמחה ב- PPC אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי ההתפתחויות, ללמוד את הכלים החדשים, ולהתאים את האסטרטגיות שלנו. העולם הדיגיטלי ממשיך להשתנות במהירות, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לנווט בו בהצלחה – עם שילוב נכון של טכנולוגיה מתקדמת וחשיבה אנושית מקצועית.

רוצים לבנות אסטרטגיה דגיטלית מוכנה לעתיד ה- AI?

 שלחו הודעה – ותתחילו להתקדם.

אהבת = שיתפת

הצטרפת כבר לקהילה שלנו בפייסבוק?

ב-2017 הקמתי את הקהילה PPC EXPERTS
בעקבות רצון אישי שלי להקים את הקבוצה הראשונה בישראל העוסקת בלבד בעולמות ה-PPC  ושנותנת מענה ותמיכה מלאה לכל חברי הקהילה.

הקבוצה עוסקת באופן ממוקד בכל מה שקשור לפרסום ממומן – חידושים, שינויים, אופטימיזציות מתקדמות, דאטה אנלסיס, כלים לפרסום, הצעות עבודה איכותיות, טיפים למחפשי עבודה בתחום ועוד מגוון נושאים אחרים תוך שמירה על איכות הפוסטים המתפרסמים בקבוצה והצעות העבודה אשר מתפרסמות מעת לעת.

אם לא הצטרפת עדיין לקבוצה המובילה בישראל לניהול קמפיינים ו-PPC אז הגיע הזמן(:

כפתור הצטרפות לקבוצת בת של PPC EXPERTS עם כל ההצעות עבודה בתחום:

ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime