fbpx

7 עדכונים חדשים יתווספו במהלך השנה לקמפיין פרפורמנס מקס

liav azran - ליאב אזרן

באירוע השנתי Google Marketing Live 2022 שהתקיים השבוע גוגל הציגה כמה עדכונים וחידושים שצפויים להתווסף לקמפיין פרפורמנס מקס (Performance Max). הקמפיין החדש ביותר של גוגל היה מוקד עניין מרכזי באירוע השנה.
הנה תקציר העדכונים וכל מה שחשוב לאנשי השיווק הדיגיטלי לדעת.

באירוע השנתי
Google Marketing Live 2022
שהתקיים השבוע גוגל הציגה כמה עדכונים וחידושים שצפויים להתווסף לקמפיין פרפורמנס מקס (Performance Max). הקמפיין החדש ביותר של גוגל היה מוקד עניין מרכזי באירוע השנה.
הנה תקציר העדכונים וכל מה שחשוב לאנשי השיווק הדיגיטלי לדעת.

במהלך אירוע Google Marketing Live נחשפו 7 עדכונים ושדרוגים המתכוננים לקמפיין פרפורמנס מקס:

יעדי רכישה בחנות

עד עתה גוגל מיטבה את האופטימיזציה של קמפיין פרפורמנס מקס לרכישות אונליין. העדכון החדש יאפשר לקמפיין לבצע אופטימיזציה ליעדי רכישה בחנות כדי להגביר רכישות בחנות הפיזית, ביקורים בחנות וביצוע פעולות מקומיות.
עדכון זה צפוי לעודד משווקי חנויות לוקליות לנסות את קמפיין פרפורמנס מקס בחשבונות הפרסום שלהם.

הוספת ציוני אופטימיזציה
כדי להביא את הקמפיינים לפוטנציאל המקסימלי הקמפיינים של פרפורמנס מקס יתווספו לציוני האופטימיזציה של גוגל. תוספת זו גרמה לגוגל להכפיל את האוטומציה בקמפיין האוטומטי ביותר ע"י הוספת עצות לאופטימיזציה לשיפור ביצועי הקמפיין.

קמפיינים מתפרצים
תוספת חדשה בקמפיין פרפורמנס מקס תעבוד בשילוב עם יעדי רכישות בחנות.
תוספת זו תאפשר למשווקים שהגדירו יעדי רכישות בחנות להגביר ולשפר את נפח המכירות של מוצרים עונתיים ע"י הגדרת טווח זמן כדי להגיע ליעדי המכירה.

תוספת תובנות והסברים
גוגל תציג למפרסמים יותר תובנות והסברים, כדי להבין יותר טוב מה עובד ולמה. כולל תובנות צרכנים, קהל ומכירה פומבית בקמפיינים של פרפורמנס מקס. אך לא ניתן יהיה לפעול לפי הנתונים האלה בגלל אופי הקמפיין, אבל הם יאפשרו לנו להבין מה מוביל לביצועים.

כלי ניסויים לקמפיין פרפורמנס מקס
בואו לא נטעה אומנם הכלי נקרא ניסוי לפרפורמנס מקס, אך אין בכלי זה אפשרות לביצוע ניסויי A/B בתוך קמפיין של פרפורמנס מקס, אלא מתן השוואה בין ביצועים של קמפיינים קיימים לביצועים של קמפיין פרפורמנס מקס. הכלי לוקח באופן אוטומטי "קמפיינים דומים" ללא אפשרות לבחירת הקמפיינים להשוואה ומבצע מדידה של העלייה המצטברת בתוצאות של קמפיינים אחרים בחשבון בהשוואה לפרפורמנס מקס.
יש לציין
שכלי הניסוי הזה אינו דומה לניסויים המסורתיים בגוגל אדס כך שיש לבחון בזהירות את הדברים שנראים כרגע יותר "כקידום מכירות" לפרפורמנס מקס, אך כמובן שנדע יותר כאשר העדכונים יופעלו.

יותר זמינות ונגישות
מעכשיו משתמשי אפליקציית גוגל אדס ואדס 360 יוכלו לנהל קמפיינים של פרפורמנס מקס ולבצע ניסויים.

פרפורמנס מקס למלונות
עדכון נוסף יתווסף במחצית השנייה של 2022 פרפורמנס מקס למלונות. תוספת זו תאפשר למלונות למנף את פרסום הנכסים בכל ערוצי הפרסום של גוגל כולל רשת החיפוש.

התוספות החדשות אמורות לתת למשווקים תובנות עמוקות יותר ושקיפות רבה יותר לגבי האוטומציה של הקמפיין. גוגל מבטיחה לתת דרכים חדשות להבין איך אוטומציה מביאה לתוצאות
ולאפשר מדידה של התוצאות בקמפיינים של פרפורמנס מקס בצורה טובה יותר.

אהבת = שיתפת

הצטרפת כבר לקהילה שלנו בפייסבוק?

ב-2017 הקמתי את הקהילה PPC EXPERTS
בעקבות רצון אישי שלי להקים את הקבוצה הראשונה בישראל העוסקת בלבד בעולמות ה-PPC  ושנותנת מענה ותמיכה מלאה לכל חברי הקהילה.

הקבוצה עוסקת באופן ממוקד בכל מה שקשור לפרסום ממומן – חידושים, שינויים, אופטימיזציות מתקדמות, דאטה אנלסיס, כלים לפרסום, הצעות עבודה איכותיות, טיפים למחפשי עבודה בתחום ועוד מגוון נושאים אחרים תוך שמירה על איכות הפוסטים המתפרסמים בקבוצה והצעות העבודה אשר מתפרסמות מעת לעת.

אם לא הצטרפת עדיין לקבוצה המובילה בישראל לניהול קמפיינים ו-PPC אז הגיע הזמן(:

כפתור הצטרפות לקבוצת בת של PPC EXPERTS עם כל ההצעות עבודה בתחום: